Kilpailulisenssit

Jokainen kilpailija tarvitsee Suomen Kehonrakennusliitto ry:n kilpailulisenssin. Kilpailulisenssi on 150 euroa ja se on pakollinen jokaisella kilpailijalla. Kilpailulisenssi sisältää kilpailumaksun, henkilökohtaisen huoltajakortin sekä kilpailijan pääsyn seuraamaan kilpailuja katsomoon. Lisenssi  pitää maksaa viimeistään 30.06.19 mennessä.

Kilpailijalisenssin voi suorittaa liiton tilille: Suomen Kehonrakennusliitto ry./ FI79 8000 1601 0121 81. Laita lomakkeeseen merkintä ”Kilpailijalisenssi 2019” sekä oma nimesi tai sen henkilön nimi, jolle kilpailulisenssi osoitetaan.
HUOM: Kaikille kilpailuun ilmoittautuneille tiedotetaan kilpailuista ja niiden aikatauluista.

Seurojen jäsenmaksu
Suomen kehonrakennusliiton seurojen (rekisteröity yhdistys)  jäsenmaksu on 100 euroa / kalenterivuosi.

Seurojen liittyminen
Rekisteröidyn yhdistyksen, joka haluaa liiton jäsenseuraksi, on toimitettava liitolle seuraavat tiedot: seuran nimi ja osoite (katuosoite, postinumero ja –toimipaikka) sekä yhteyshenkilö ja hänen yhteystietonsa (puhelinnumero ja sähköpostiosoite).

Maksujen suoritus
Nämä edellä mainitut maksut suoritetaan Suomen Kehonrakennusliitto ry:n tilille FI79 8000 1601 0121 81. Laita lomakkeeseen merkintä mistä maksusta on kysymys.

Yhteistyössä:

Suomen Kehonrakennusliitto ry - Kehonrakennuksen puolesta vuodesta 1971